LVL3





ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ-ΕΠΙΠΕΔΟ 3 (LVL3)
ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΦΡΕΝΑ (ΑΝΑΒΑΣΗ-ΚΑΤΑΒΑΣΗ)
Με
το τρίτο επίπεδο ο εκπαιδευόμενος ουσιαστικά ξεκινάει την ενότητα των
αυτονόμων και διδάσκεται όλους τους πιθανούς τρόπους ανάβασης σε
τεντωμένα σχοινιά, όπου αποτελούν και τη βασική δομή ανάπτυξης των
τεχνικών διάσωσης. Η πρώτη ημέρα αρχίζει με μαθήματα σε εκπαιδευτικό
πεδίο, ενώ τη δεύτερη γίνεται κατάβαση φαραγγιού με εφαρμογή τεχνικών
των δύο προηγούμενων επιπέδων.

1η ημέρα ΠΕΔΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΠΡΟ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΒΑΣΕΙΣ ΦΑΡΑΓΓΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ LVL2 = ΜΙΑ  (1)

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ    
L04    ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ    
L01-1    ΚΟΜΠΟΙ που χρησιμοποιούμε στα φαράγγια     
Μουλαρόκομπος-οχταρόκομπος-καντηλίτσα-ψαλιδιά-πεταλούδα-(Υ) ΥΨΙΛΟΝ    
L01-2    ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΙΝΙΩΝ Με μουλαρόκομπο, με οχταρόκομπο, με διπλό ψαρόκομπο.    
L01-3    ΕΝΩΣΗ ΙΜΑΝΤΩΝ (γραβάτας) ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ-ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΣΕ 3 ΣΗΜΕΙΑ    
L16       ΑΥΤΟΣΦΙΓΓΟΜΕΝΟΙ ΚΟΜΠΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ    
    Valdotain & (κόμποι προύτζικ)     
    Κόμποι καρδιάς    
    Κόμπος πάνω σε carabineer    
    Descendeur (8άρι) δέσιμο αυτό-μπλοκαρίσματος (ιταλικό)    
L17    ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτασφάλιση, ασφάλιση αυτό-κατάβασης    
L26    ΑΝΑΒΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΦΡΕΝΑ
Γνώση ανάβασης ανάγκης χωρίς μηχανικά φρένα (αυτοσφιγγόμενοι κόμποι κλπ)    
L25    ΑΝΑΒΑΣΗ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΦΡΕΝΑ-Bloqueurs
Γνώση ανάβασης σε μονό σχοινί με μηχανικά φρένα    
L29    ΠΕΡΑΣΜΑ ΚΟΜΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΣΗ
Γνώση περάσματος κόμπου κατά την κατάβαση    
L10     ΑΥΤΟΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΣΗ
Γνώση αυτό-απεγκλωβισμού ανάγκης από τυχαίο μπλοκάρισμα σε κατάβαση με νερά    
L28    ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΑΤΑΒΑΣΗ (ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΕΤΡΟΠΗ) Γνώση πραγματοποίησης μετατροπής κίνησης από ανάβαση σε κατάβαση και αντιστρόφως .    
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ και ΣΥΝΤΗΡΙΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
 
2η ημέρα ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ LVL1 & LVL2 ΣΕ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ    
Ε02     ΓΝΩΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΦΑΡΑΓΓΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
Σεβασμός των άλλων που συναντάμε στο βουνό, αλλά και της χλωρίδας και πανίδας του ποταμού. Γνώση των επιπτώσεων της δραστηριότητας στο περιβάλλον και γνώση υιοθέτησης των απαιτούμενων τρόπων συμπεριφοράς    
•    Προφορικές εξετάσεις σε θεωρητικά μαθήματα
•    Αξιολόγηση: ο εκπαιδευόμενος να μπορεί να αποδώσει με βοήθεια του εκπαιδευτή το 80% της ύλης
•    Συζήτηση εφ όλης της ύλης
•    Απονομή βεβαιώσεων
•    Ενημέρωση για το επόμενο επίπεδο της σχολής